انواع استیج وارداتی با کاربری های فوق العاده

انواع استیج

استیج یا همان سن پیش ساخته به طور کلی به دو دسته تقسیم می شود (Indoor-Outdoor) انواع استیج موجود در شرکت دیماح در هر دوحالت مورد استفاده قرار میگیرند. چرا که متریال به کار رفته در ساخت آنها به گونه ای است که در برابر نور آفتاب ، باران و انواع شرایط جوی مقاوم است.

سن های پیش ساخته انواع دیگری دارند مانند سن کنسرت ، برگزاری انواع رویداد ، کف سازی رینگ بوکس و… دارند.

کلیه انواع استیج تولید شده در دیماح در هر متر مربع وزنی برابر با ۷۵۰ کیلوگرم را تحمل مینماید این به این معنی است که برای هرگونه کاربری قابل استفاده است.

به طور مثال چنانچه تمایل به برپایی یک غرفه در فضای باز برای نمایش انواع خودرو را داشته باشید میتوانید از پنل های مدولار استیج دیماح استفاده کنید.

نکته قابل توجه این است که به واسطه ی وجود انواع اتصالات استیج قادر خواهید بود که از ارتفاع ۲۰ الی ۱۴۰ سانتی متر برای کف سازی خود تنظیم و یا در صورت تمایل رمپ یا شیب بسازید.

مدولار و سبک وزن بودن پنل های استیج باعث میشود تا نه نیاز به تعداد نیروی انسانی زیادی باشد و نه محدودیتی در زمان طراحی فضای مورد نظر داشته باشد.

شما میتوانید با کمک انواع استیج و پنل های موجود آن هر چیزی را که تصور میکنید برپا سازید.

ویژگی های استیج های دیماح

  • قدرت و پایداری
  • ضد آب و مقاوم در برابر آتش
  • مدولار
  • نصب و برپایی آسان
  • تنوع در پایه و اتصالات

چنانچه تمایل به سفارش رنگ خاص برای صفحه ی استیج داشته باشید میتوانید با سفارش از طریق تماس با دفتر شرکت نسبت به خرید انواع استیج اقدام فرمائید.

استیج به واسطه ی انعطاف پذیری و نوع ساختش با کمترین هزینه و تعداد نیروی انسانی قابل نصب و برپایی است.

ویدیو معرفی این محصول را میتوانید در زیر مشاهده  کنید و در صورت تمایل به دسترسی آرشیو ویدیو ها اینجا کلیک کنید.

همانطور که پیش تر بیان شد انواع استیج وارداتی و تولید شده توسط شرکت دیماح به علت نوع متریال استفاده شده در آنها توانایی مقاومت در برابر آب و آتش را دارند که این فاکتور مهم باعث امکان استفاده از آن در انواع شرایط جوی و فضا ی خارجی می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *