اجاره و فروش اسپیس فریم و استیج

اجاره استیج و اسپیس فریم

چنانچه تا کنون در زمینه ی رویداد و نمایشگاه حضور داشته اید حتماً با نام و اجاره اسپیس فریم و استیج سروکار داشته اید. ما قصد داریم تا در خصوص اسپیس فریم و استیج ( سن پیش ساخته ) و ویژگی و کاربردهای آنها صحبت کنیم.

اسپیس فریم :

اسپیس فریم به سازه هایی گفته میشوند که ساختار سرپا دارند و در ساخت انواع سازه برای برپایی غرفه ، سالن همایش ، نورپردازی ، ساخت سن و… استفاده میشود.

اسپیس فریم ها در مقاطع مثلث و مربع تولید و عرضه شدند که از ۲ متریال برای ساخت آنها استفاده میشود، آهن و آلومینیوم

در مقاله ی قبلی در خصوص تفاوت این دو متریال و نقاط قوت آنها به طور کامل صحبت شد. جهت مشاهده میتوانید به بخش وبلاگ وب سایت مراجعه نمائید.

اما به طور کلی روی صحبت ما سازه های آلومینیومی است چرا که هم ظریف ترند و هم سبک وزن ترند که در نتیجه جابجایی ، نصب و برپایی آن نیز بسیار ساده تر است.

اسپیس فریم ها به صورت متر طول فروش و اجاره داده میشوند ، یکی از مهم ترین کاربردهای اسپیس فریم در صنعت نمایشگاهی است که موارد استفاده بسیاری دارد به طور مثال برای ساخت و برپایی غرفه ، ساخت سالن ، ساخت کمپ ، غرفه های فضای باز مورد استفاده قرار میگیرد.

انواع اسپیس فریم :

از مهم ترین محصولات تولید شده توسط این شرکت میتوان به : انواع اسپیس فریم ، سن های پیش ساخته و بالابرهای الکتریکی اشاره کرد.

ASTRALITE3

این نوع اسپیس فریم یک سیستم پایه متوسط برای مقاصد جزئی، اماکن تفریحی و تاسیسات استودیویی است. همچنین انتخابی ترجیح داده شده برای هر برنامه ای است که اندازه جمع و جور و وزن کم باید با ظرفیت بار قابل اجرا ترکیب شود.

قابلیت اجرای دهانه از طول ۲ الی ۱۲ متر و میزان تحمل بار توزیع شده یکنواخت از ۳۴۲٫۶ الی ۸٫۹ کیلوگرم در طول دهانه.

XU30D

این نوع اسپیس فریم بر اساس سری X30D می باشد با این تفاوت که وتر پائینی آن یک پروفیل آزاد است که این امر حداکثر انعطاف پذیری و اطمینان از عملکرد بی عیب و نقص یک سیستم را جهت اتصال سیستم نورپردازی به آن ارائه می دهد.

قابلیت اجرای دهانه از طول ۳ الی ۱۲ متر و میزان تحمل بار توزیع شده یکنواخت از ۲۳۳٫۸ الی ۱۱٫۹ کیلوگرم در طول دهانه.

E20D / E20V TRUSS

این نوع اسپیس فریم یک سیستم سبک وزن و کم وظیفه می باشد که با یک عملکرد عمدتا تزئینی طراحی شده است که یک تراس کوچک و زیبایی است که می تواند برای اهداف ساختاری نیز استفاده شود. ساخت و ساز جمع و جور، قدرت مطلوب و ظاهری با تکنولوژی بالا، آن را یک عنصر تزئینی مناسب با کاربردهای فراوانی می کند. این سری در پروفیل های مثلثی و مربعی موجود است.

قابلیت اجرای دهانه از طول ۳ الی ۱۸ متر و میزان تحمل بار توزیع شده یکنواخت از ۹۷٫۲ الی ۱٫۳ کیلوگرم در طول دهانه برای مقطع مثلث و قابلیت اجرای دهانه از طول ۳ الی ۲۰ متر و میزان تحمل بار توزیع شده یکنواخت از ۱۲۳٫۲ الی ۳٫۲ کیلوگرم در طول دهانه برای مقطع مربع.

H20LB

این نوع اسپیس فریم بر اساس سری X30D می باشد با این تفاوت که وتر پائینی آن یک پروفیل آزاد است که این امر حداکثر انعطاف پذیری و اطمینان از عملکرد بی عیب و نقص یک سیستم را جهت اتصال سیستم نورپردازی به آن ارائه می دهد.

قابلیت اجرای دهانه از طول ۱ الی ۵ متر و میزان تحمل بار توزیع شده یکنواخت از ۶۲۰ الی ۴۵ کیلوگرم در طول دهانه.

X30 SERIES

این سری از لوله های اصلی (۵۱ × ۲ میلیمتر) و قطر (۱۶ × ۲ میلیمتر) ساخته شده است و از سیستم اتصال CCS6استفاده می کند. پرولایت انواع مختلفی از عناصر اسپیس فریم را ارائه می دهد که حداکثر انعطاف پذیری را از جمله طول های استاندارد یا سفارشی، دایره و منحنی ها و انواع مختلف گوشه ها را ارائه می دهد. امکان تولید قطعات سفارشی بر اساس درخواست و نیاز می باشد.

قابلیت اجرای دهانه از طول ۳ الی ۱۶ متر و میزان تحمل بار توزیع شده یکنواخت از ۴۴۳٫۷ الی ۱۲٫۳ کیلوگرم در طول دهانه برای مقطع مثلث و قابلیت اجرای دهانه از طول ۳ الی ۲۰ متر و میزان تحمل بار توزیع شده یکنواخت از ۶۵۰ الی ۱۸٫۶ کیلوگرم در طول دهانه برای مقطع مربع و قابلیت اجرای دهانه از طول ۱ الی ۶ متر و میزان تحمل بار توزیع شده یکنواخت از ۹۷۹٫۷ الی ۱۲ کیلوگرم در طول دهانه برای مقاطع خطی.

H30 SERIES

این سری از لوله های اصلی (۴۸٫۳ × ۳ میلیمتر) و قطر (۱۶ × ۲ میلیمتر) ساخته شده است و از سیستم اتصال CCS6استفاده می کند. پرولایت انواع مختلفی از عناصر اسپیس فریم را ارائه می دهد که حداکثر انعطاف پذیری را از جمله طول های استاندارد یا سفارشی، دایره و منحنی ها و انواع مختلف گوشه ها را ارائه می دهد. امکان تولید قطعات سفارشی بر اساس درخواست و نیاز می باشد.

قابلیت اجرای دهانه از طول ۳ الی ۱۶ متر و میزان تحمل بار توزیع شده یکنواخت از ۵۶۲٫۴ الی ۱۷٫۲ کیلوگرم در طول دهانه برای مقطع مثلث و قابلیت اجرای دهانه از طول ۳ الی ۲۰ متر و میزان تحمل بار توزیع شده یکنواخت از ۶۴۹ الی ۲۶٫۳ کیلوگرم در طول دهانه برای مقطع مربع و قابلیت اجرای دهانه از طول ۱ الی ۶ متر و میزان تحمل بار توزیع شده یکنواخت از ۹۷۹٫۲ الی ۱۵ کیلوگرم در طول دهانه برای مقاطع خطی.

VERTO TRUSS

اسپیس فریم ورتو اساس یک اصل جدید از اتصالات می باشد، که در آن بخش ها توسط یک سیستم متصل کننده دوار به یکدیگر متصل می شوند. از مزایای این سیستم می توان به:

  • مونتاژ و دمونتاژ بدون نیاز به ابزار و در کوتاهترین زمان ممکن، توانایی بالا و جمع و جور
  • نشانگر ایمنی: هنگامی که حلقه قرمز هنوز قابل مشاهده است، اتصال (کاملا) بسته نیست.
  • سیستم تطبیق پذیر با توانایی کاربردی بسیار بالا

زمان تست مونتاژ ۵ برابر سریع تر از سیستم های اتصال کوپلری و ۱۰ برابر سریع تر نسبت به سیستم اتصال پیچی می باشد.

قابلیت اجرای دهانه از طول ۳ الی ۲۰ متر و میزان تحمل بار توزیع شده یکنواخت از ۶۴۷٫۴ الی ۲۴٫۸ کیلوگرم در طول دهانه برای مقطع مربع.

H40 SERIES

این سری از لوله های اصلی (۴۸٫۳ × ۳ میلیمتر) و قطر (۲۰ × ۲ میلیمتر) ساخته شده است و از سیستم اتصال CCS6استفاده می کند. پرولایت انواع مختلفی از عناصر اسپیس فریم را ارائه می دهد که حداکثر انعطاف پذیری را از جمله طول های استاندارد یا سفارشی، دایره و منحنی ها و انواع مختلف گوشه ها را ارائه می دهد. امکان تولید قطعات سفارشی بر اساس درخواست و نیاز می باشد.

قابلیت اجرای دهانه از طول ۳ الی ۲۰ متر و میزان تحمل بار توزیع شده یکنواخت از ۷۲۴٫۴ الی ۱۵٫۲ کیلوگرم در طول دهانه برای مقطع مثلث و قابلیت اجرای دهانه از طول ۳ الی ۲۰ متر و میزان تحمل بار توزیع شده یکنواخت از ۸۳۵٫۴ الی ۳۹٫۲ کیلوگرم در طول دهانه برای مقطع مربع و قابلیت اجرای دهانه از طول ۳ الی ۲۰ متر و میزان تحمل بار توزیع شده یکنواخت از ۸۳۵٫۳ الی ۳۹ کیلوگرم در طول دهانه برای مقاطع مستطیل و قابلیت اجرای دهانه از طول ۱ الی ۶ متر و میزان تحمل بار توزیع شده یکنواخت از ۱۲۵۹٫۸ الی ۲۴ کیلوگرم در طول دهانه برای مقاطع خطی.

S36 SERIES

این سری از لوله های اصلی (۵۰ × ۴ میلیمتر) و قطر (۲۵ × ۳ میلیمتر) ساخته شده است و از سیستم اتصال CCS7استفاده می کند. پرولایت انواع مختلفی از عناصر اسپیس فریم را ارائه می دهد که حداکثر انعطاف پذیری را از جمله طول های استاندارد یا سفارشی، دایره و منحنی ها و انواع مختلف گوشه ها را ارائه می دهد. امکان تولید قطعات سفارشی بر اساس درخواست و نیاز می باشد.

سری مقطع مربع دارای نوار های مورب ۴ طرفه است و بنابراین می تواند بارهای عمودی و افقی را کنترل کند. سری مقطع مستطیل تنها می تواند بارگذاری عمودی را انجام دهد.

قابلیت اجرای دهانه از طول ۳ الی ۲۰ متر و میزان تحمل بار توزیع شده یکنواخت از ۱۵۳۳٫۶ الی ۴۵٫۱ کیلوگرم در طول دهانه برای مقطع مستطیل و قابلیت اجرای دهانه از طول ۳ الی ۲۰ متر و میزان تحمل بار توزیع شده یکنواخت از ۱۵۳۲٫۲ الی ۴۳٫۸ کیلوگرم در طول دهانه برای مقطع مربع.

S36 PRT TRUSS

S36PRF  و S36PRA دارای اندازه ۳۶۰ میلیمتر ارتفاع و عرض ۶۱۰ میلیمتر هستند و در اندازه های مختلف در دسترس هستند. این سری دارای پایه های متقاطع و خطی در بخش بالایی سازه می باشد. ابعاد ۵۰ در ۴ میلیمتر برای وتر اصلی و ۲۵ در ۳ میلیمتر برای قطر می باشد. می توان با یا بدون غلطک استفاده شوند. هر دو نوع اسپیس فریم و خرپوش غلطکی با یکدیگر سازگار می باشند و می توانند جایگزین شوند. پایه های متقاطع انعطاف پذیر در بالای S36PRA  امکان نصب وسایل یا تیر ها را در هر محل مورد نیاز فراهم می کند.

قابلیت اجرای دهانه از طول ۴۰ الی ۲۰ متر و میزان تحمل بار توزیع شده یکنواخت از ۱۲۰۰٫۶ الی ۲۳٫۶ کیلوگرم در طول دهانه برای مقطع مستطیل.

S52 SERIES

سری S52 از لوله های اصلی (۵۰ × ۴ میلیمتر) و قطر (۲۵ × ۳ میلیمتر) و سری S52V/S52F  از لوله های اصلی (۳۰ × ۳ میلیمتر) ساخته شده است که از سیستم اتصال CCS7استفاده می کند. پرولایت انواع مختلفی از عناصر اسپیس فریم را ارائه می دهد که حداکثر انعطاف پذیری را از جمله طول های استاندارد یا سفارشی، دایره و منحنی ها و انواع مختلف گوشه ها را ارائه می دهد. امکان تولید قطعات سفارشی بر اساس درخواست و نیاز می باشد.

سری S52V  مقطع مربع دارای نوار های مورب ۴ طرفه است و بنابراین می تواند بارهای عمودی و افقی را کنترل کند. سری S52V/S52F  مقطع مستطیل تنها می تواند بارگذاری عمودی را انجام دهد.

اسپیس فریم تاشو S52F  می تواند تا ۷۰-۸۰٪ از سطح اشغال فضای انبار و کامیون را کاهش دهد، در حالی که قرار دادن هوشمندانه لولاهای آن خطر آسیب های دست و انگشت را کاهش می دهد.

قابلیت اجرای دهانه از طول ۲٫۴ الی ۲۱٫۶ متر و میزان تحمل بار توزیع شده یکنواخت از ۱۰۴۹٫۲ الی ۵۴٫۵ کیلوگرم در طول دهانه برای مقطع مثلث و قابلیت اجرای دهانه از طول ۳ الی ۲۰ متر و میزان تحمل بار توزیع شده یکنواخت از ۱۸۸۰٫۲ الی ۷۰ کیلوگرم در طول دهانه برای مقطع مربع.

S66 SERIES

سری S66  از لوله های اصلی (۵۰ × ۴ میلیمتر) و قطرهای (۳۰ × ۳ میلی متر) ساخته شده است و از سیستم اتصال CCS7  استفاده می کند. هر دو مدل S66R  و S66V  دارای نوار های ۲ طرفه هستند و تنها قادر به جذب بارهای عمودی می باشند. پرولایت انواع مختلفی از عناصر اسپیس فریم را ارائه می دهد که حداکثر انعطاف پذیری را از جمله طول های استاندارد یا سفارشی، دایره و منحنی ها و انواع مختلف گوشه ها را ارائه می دهد. امکان تولید قطعات سفارشی بر اساس درخواست و نیاز می باشد.

قابلیت اجرای دهانه از طول ۶ الی ۲۴ متر و میزان تحمل بار توزیع شده یکنواخت از ۱۰۱۲ الی ۶۲ کیلوگرم در طول دهانه برای مقطع مربع و مستطیل.

S100F TRUSS

سری S100F  از لوله های اصلی (۵۰ × ۴ میلیمتر) و قطرهای (۴۸ × ۳ میلی متر) ساخته شده است و از سیستم اتصال CCS7  استفاده می کند. پرولایت انواع مختلفی از عناصر اسپیس فریم را ارائه می دهد که حداکثر انعطاف پذیری را از جمله طول های استاندارد یا سفارشی، دایره و منحنی ها و انواع مختلف گوشه ها را ارائه می دهد. امکان تولید قطعات سفارشی بر اساس درخواست و نیاز می باشد.

افزایش ارتفاع اسپیس فریم و قطرهای بزرگتر امکان ایجاد دهانع تا ۳۰ متر را می دهد. این سری فقط برای بارگذاری عمودی مناسب است. ترمزهای افقی اضافی بین قطرها جوش داده شده تا تکنسین ها بتوانند از اسپیس فریم صعود کنند. تراس تاشو سری S100F می تواند تا ۷۰/۸۰٪ از سطح اشغال فضای انبار و کامیون را کاهش دهد، در حالی که قرار دادن هوشمندانه لولا از آسیب های شخصی جلوگیری می کند.

قابلیت اجرای دهانه از طول ۲٫۴ الی ۳۶ متر و میزان تحمل بار توزیع شده یکنواخت از ۸۲۸٫۹ الی ۳۲٫۷ کیلوگرم در طول دهانه برای مقطع مثلث.

B100RV TRUSS

سری B100RV  از لوله های اصلی (۶۰ × ۶ میلیمتر) و قطرهای (۴۸ × ۳ میلی متر) ساخته شده است و از سیستم اتصال CCS7  استفاده می کند. پرولایت انواع مختلفی از عناصر اسپیس فریم را ارائه می دهد که حداکثر انعطاف پذیری را از جمله طول های استاندارد یا سفارشی، دایره و منحنی ها و انواع مختلف گوشه ها را ارائه می دهد. امکان تولید قطعات سفارشی بر اساس درخواست و نیاز می باشد.

داشتن نوار چهار طرفه سری B100RV، می تواند بارهای عمودی و افقی را جذب کند، که این امر برای استفاده در فضای باز یا ساختارهای سه بعدی ایده آل است. این سری با مجموعه ای از چرخ های استاندارد در زیر سازه مجهز شده است. این چرخ ها در داخل وتر اصلی قرار گرفته اند که امور حمل و نقل و جابجایی آن ها را تسهیل بخشیده است.

قابلیت اجرای دهانه از طول ۶ الی ۴۰ متر و میزان تحمل بار توزیع شده یکنواخت از ۱۹۷۴٫۸ الی ۴۱٫۷ کیلوگرم در طول دهانه برای مقطع مستطیل.

CATWALK TRUSS

طراحی این اسپیس فریم بر اساس سریB100RV  است که می تواند برای ایجاد شبکه های اصلی یا سطح کار و همچنین نیز در یک تئاتر ها می توان آن را برای صحنه نمایش و یا شبکه های روشنایی استفاده کرد. این سری مجهز به یک دستگیره اضافی در بالای صفحه و یک صفحه تقویت شده در سمت پایین برای ایجاد یک سطح پیاده روی می باشد.

قابلیت اجرای دهانه از طول ۴۰ الی ۲۰ متر و میزان تحمل بار توزیع شده یکنواخت از ۱۴۷۵ الی ۳۷٫۹ کیلوگرم در طول دهانه برای مقطع مستطیل.

D75T TRUSS

این سری از اسپیس فریم ها ادامه توسعه یافته سری بسیار سنگین است که ابعاد بیرونی ۷۵ × ۷۵ میلیمتر و وتر اصلی ۸۰ میلیمتر، به عنوان یک اسپیس فریم برای کاربردهای خاص طراحی شده است که در آن بارها یا شرایط شدید، نیازمند قدرت زیاد می باشد. از موارد استفاده آن ها می توان برای سیستم های فوق سنگین و یا در ترکیب با اسپیس فریم ماموت یا سقف فضایی اشاره کرد.

قابلیت اجرای دهانه از طول ۱۶ الی ۴۰ متر و میزان تحمل بار توزیع شده یکنواخت از ۵۴۱٫۱ الی ۶۹ کیلوگرم در طول دهانه برای مقطع مربع.

M145RV – MAMMOTH TRUSS

این سری یکی از بزرگترین اسپیس فریم های ساخته شده از آلومینیوم است. طراحی این تراس نه تنها فلسفه ساختاری پرولایت را برای ایجاد محصولات کاربر پسند نشان می دهد، بلکه تاکید بر دانش و تجربیات تکنولوژیکی بی نظیر و بی همتای پرولایت که در طول سال ها به دست آورده می کند.

سری ماموت قدرت زیادی را برای طیف وسیعی از کاربردها در ساخت و ساز های بزرگ مانند سیستم سقف یا شبکه های اصلی فراهم می کند که با ظرفیت بارگذاری بالای آن پنج برابر قوی تر از اسپیس فریم های سری B100  است.

قابلیت اجرای دهانه از طول ۲۴ الی ۶۰ متر و میزان تحمل بار توزیع شده یکنواخت از ۷۰۰ الی ۷۰ کیلوگرم در طول دهانه برای مقطع مستطیل.

CIRCULAR TRUSS

اسپیس فریم های مدور یا منحنی در قطر یا زوایای مختلف تولید می شوند. هنگام سفارش یک اسپیس فریم دایره ای کامل، تعداد برش های مورد نیاز باید مشخص گردد. پرولایت توصیه می کند طول هر بخش از ۳ الی ۴ متر بیشتر نباشد. اتصالات نیز شامل مجموعه می باشند و به صورت جداگانه نباید سفارش داده شود. “برش” دایره را به بخش تقسیم می کند. بخش های فردی نمی تواند بیش از ۵ متر باشد.

قابلیت اجرای دهانه از طول ۴ الی ۱۴ متر برای مقاطع مثلث، مربع و مستطیل و میزان تحمل بار توزیع شده یکنواخت در مقطع مثلث ۳۰ سانتیمتری از ۱۱۵ الی ۱۰ کیلوگرم، میزان تحمل بار توزیع شده یکنواخت در مقطع مربع ۳۰ سانتیمتری از ۱۸۸ الی ۲۲ کیلوگرم، میزان تحمل بار توزیع شده یکنواخت در مقطع مثلث ۴۰ سانتیمتری از ۱۷۹ الی ۲۰ کیلوگرم، میزان تحمل بار توزیع شده یکنواخت در مقطع مربع ۴۰ سانتیمتری از ۱۱۵ الی ۱۰ کیلوگرم، میزان تحمل بار توزیع شده یکنواخت در مقطع مربع ۳۶ سانتیمتری از ۴۸۵ الی ۵۵ کیلوگرم و میزان تحمل بار توزیع شده یکنواخت در مقطع مربع ۵۲ سانتیمتری از ۶۸۸ الی ۹۰ کیلوگرم.

STANDARD CORNERS

زاویه های استاندارد پرولایت در مقاطع مربع، مستطیل و مثلث و ابعاد و زوایای مختلف جهت ایجاد اتصال در کنج های اسپیس فریم ها طراحی و تولید شده اند.

ترکیب این زوایا با اسپیس فریم های معمولی و منحنی امکان ساخت انواع مختلف سازه ها و ساختار های شبکه ای را فراهم می کند.

با استفاده از این زوایا در کنج ها به راحتی می توان اتصال بین دو الی شش وجه بین اسپیس فریم ها را در زاویه ۴۵ الی ۱۳۵ درجه ایجاد کرد.

استیج :

اگر بخواهیم به صورت حدودی بررسی کنیم اجاره اسپیس فریم و استیج بیشترین میزان تقاضا را میان کاربران دارد. استیج پنل های پیش ساخته آلومینیومی هستند که درابعاد مختلف تولید میشوند. کاربری های بیشمار استیج باعث میشود که نتوان آن را تنها مختص یک نوع کار یا صنف دانست.

ویژگی های کلی استیج ( سن پیش ساخته ) دیماح :

  • قوی ترین سیستم کف سازی موقت
  • ضد آب و مقاوم در برابر آتش -قابلیت حمل و جابجایی آسان
  • کاربری چند منظوره و تطبیق پذیر
  • سبک وزن ، مستحکم و مقاوم
  • مونتاژ و دمونتاژ سریع و آسان بدون نیاز به ابزار
  • مدولار ، تنوع در اشکال و ابعاد
  • قابل نصب در ارتفاع ۲۰ الی ۱۴۰ سانتی متر

از تخیلاتت استفاده کن!

انعطاف پذیری این سیستم به شما اجازه می دهد که تصورات خود را برای طراحی و ساخت انواع سیستم کفسازی اعمال کنید.

انعطاف پذیری بی حد و مرز این سیستم و نیز وجود تنوع در ابعاد و اشکال استاندارد، این امکان را به شما می دهد که در اغلب اوقات بدون نیاز به ابزار در کوتاهترین زمان ممکن طرح خود را ایجاد کنید.

تحمل بار باورنکردنی نسبت به وزن محصول :

استیج یا همان سن پیش ساخته دیماح با وزنی حدود ۳۵ کیلو گرم میتواند در هر متر مربع وزنی بالغ بر ۷۵۰ کیلو گرم را تحمل نماید.

بارگیری نقطه ای این محصول نیز بسیار خیره کننده است که میتوانید در تصویر زیر آن را مشاهد نمایید .

استیج (سن پیش ساخته ) بهترین سیستم کف سازی دائم و موقت - دیماح

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *