اسپیس فریم های وارداتی مقاطع خطی ، مثلث ، مربع و دایره

اسپیس فریم های وارداتی

شرکت مدیریت همایش وسازه های نمایشگاهی دیماح اولین و تنها نماینده ی شرکت پرولایت هلند در ایران است که بیش از ۱۰ سال در زمینه ی فروش و اجاره اسپیس فریم در بازار کشور مشغول به فعالیت است.

معرفی اسپیس فریم های قابل اعتماد پرولایت

اسپیس فریم ها ، قطعاتی الهام گرفته شده از سازه های خرپا هستند که مقاطع گوناگونی جهت استفاده و کاربری های خاص مورد استفاده قرار میگیرند. شرکت پرولایت هلند نیز طیف وسیعی از خرپا ها و اسپیس فریم ها را طراحی و تولید می نماید.

مهم ترین ویژگی های اسپیس فریم های پرولایت نسبت به سایر محصولات موجود در بازار اروپا سیستم اتصال CCS این شرکت است که تنها توسط کمپانی پرولایت در دسترس علاقه مندان است.

این نوع اتصال بسیار سریع ، مقاوم و آسان است که در کوتاه ترین زمان برای کاربر فراهم میگردد.

به واسطه طیف وسیع مقاطع تولید شده اسپیس فریم ، کاربران به سادگی امکان استفاده از این نوع سازه ها را برای انواع مراسم همایش و رویداد های خود دارند .

از دیگر ویژگی های اسپیس فریم های پرولایت میتوان به وزن کم ، توان پایداری بالا ، سهولت در اجراء ، صرفه جویی در زمان نصب و برپایی و مقاوم بودن در انواع شرایط جوی اشاره نمود.

اسپیس فریم های دایره ای شکل

شرکت مدیریت همایش و سازه های نمایشگاهی دیماح علاوه بر اسپیس فریم های مقاطع مربع و مثلث که در زمینه ی فروش و اجاره اسپیس فریم در اختیار کاربران خود قرار میدهد ، چند سال است که جهت تکمیل کردن تجهیزات خود اسپیس فریم های دایره ای پرولایت را وارد نموده است.

علاوه بر اسپیس فریم های طولی ، گروه تولیدی پرولایت اقدام به تولید اسپیس فریم های دایره ای شکل ، منحنی و قوس ها با شعاع های گوناگون ۲ الی ۷ متر نموده است.

این اسپیس فریم ها با درجه بالایی از دقت طراحی و تولید شده و از انعطاف کامل برخوردار هستند ، خط تولید پرولایت به گونه ای است که بیش از ۸۰ درصد تولیدات اسپیس فریم های خود را از طریق دستگاه های اتوماتیک عرضه مینماید و همین امر موجب میشود تا کلیه ی محصولات تولید شده ، بدون کوچک ترین تفاوتی در دسترس کاربران قرار گیرد.

سری دایره ای اسپیس فریم ها پیشنهادی بسیار مناسب جهت استفاده در پروژه های اجاره ی و نمابشگاه ها در بازار میباشد. زمانی که صحبت از سبک وزنی ، مقاومت ، سهولت در نصب ، پایداری و انعطاف پذیری باشد بدون شک اسپیس فریم های پرولایت حرف اول را میزنند.

ویژگی های مهم اسپیس فریم های دایره ای شکل

  • مونتاژ سریع وآسان
  • موجود در شعاع های ۲ الی ۷ متر
  • ساختار آلومینیومی سبک وزن
  • جایگزینی بخش های منحنی وقوس ها
  • اجاره اسپیس فریم های پرولایت هلند

با توجه به افزایش نرخ ارز خرید اسپیس فریم و واردات آن به کشور به علت هزینه های بسیار زیاد غیر ممکن و یا بسیار دشوار است ، از این رو شرکت مدیریت همایش و سازه های نمایشگاهی دیماح اقدام به ارائه خدمات در حوضه ی اجاره اسپیس فریم و انواع سازه های نمایشگاهی و رویدادی نمود.

چنانچه تمایل به استفاده از خدمات اجاره اسپیس فریم های وارداتی را دارید میتوانید به برگه ی اجاره خدمات دیماح مراجعه فرمائید.

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *