انواع میز دی جی سفارشی تولید و وارداتی دیماح

میز دی جی های سفارشی تحت لیسانس اروپا

شرکت مدیریت همایش وسازه های نمایشگاهی دیماح اولین و تنها تولید کننده انواع میز دی جی تخصصی در ایران است که چندین سال است با اخذ نمایندگی از شرکت Liteconsole کشور انگلستان در زمینه ی فروش و اجاره میز دی جی در کشور فعالیت دارد.

دیماح در ابتدا تنها واردات و فروش محصولات شرکت Liteconsole را بر عهده داشت ، اما با گذشت زمان و بالارفتن قیمت ارز و وجود مشکلات در زمینه ی واردات بعضی کالا ها به فکر تولید محصولی مشابه اما کاربردی تر و با کیفیت در ایران نمود که در ادامه با انواع آنها آشنا خواهیم شد.

قبل از هر توضیحی لازم است تا با ۴ محصول اصلی دیماح آشنا شوید که در ادامه تصویر آنها را میتوانید مشاهده فرمائید.

چرا میز دی جی دیماح ؟!

همانطور که پیش تر به آن اشاره کردیم دیماح اولین وتنها تولید کننده تخصصی میز دی جی در ایران استو همین موضوع موجب میشود تا محصولی کاملاً مهندسی واصولی برای کاربری مشخص تولید نماید و دی جی هنگام کار نیاز به هیچگونه فضای اضافی نداشته باشد.

یک دی جی در هنگام برپایی مراسم علاوه بر سیستم های سخت افزاری و صوتی مورد نیاز خود ، نیازمند به استفاده از فضای مفید و اصولی است که متأسفانه در حال حاضر بسیاری از دی جی های فعال در کشور هایی همچون ایران از سازه ها و لوازم بی ربط و غیر اصولی استفاده مینمایند.

دیماح این موضوع را مورد بررسی قرار داده و تمامی نیاز ها و مشکلات کاربران را بررسی و راه جل مناسبی برای آنها طراحی و تولید نموده. نتیجه ی این بررسی طراحی ۴ محصول است که برای استفاده در فضا های مختلف تولید شده اند.

نکته قابل توجه و مهم این است که کاربران میتوانند در صورت نیاز و تمایل خود میز دی جی سفارشی خود را سفارش دهند تا تیم مهندسی و تولید دیماح نسبت به تولید آن اقدام نماید.

ویژگی های منحصر به فرد میز دی جی دیماح

  • ساخت و ساز سخت و نیرومند
  • طراحی مدولار و نو آورانه
  • تأثیر بصری فوق العاده
  • سبک وزن با قابلیت نصب و برپایی آسان
  • متریال آلومینیوم با کیفیت
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *