معرفی استیج سن پیش ساخته دیماح

شرکت مدیریت همایش و سازه های نمایشگاهی دیماح اولین و تنها تولید کننده انواع سن پیش ساخته و استیج با نام تجاری استیج دیماح است. این شرکت بیش از ۵ سال است که موفق به تولید محصولی با کیفیت جهانی گردید تا تمامی نیاز های کاربران را در زمینه ی انواع رویداد ، همایش و کنسرت ها برطرف سازد. در ادامه با ما همراه باشید تا با این محصول شگفت انگیز آشنا شوید.

استیج دیماج بهترین سیستم کف سازی موقت در ایران

شرکت دیماح در سال ۱۳۹۴ با بررسی های انجام شده در زمینه ی نیاز کاربران به یک محصول یک پارچه و مدولار در صنعت رویدادی و همایشی موفق به تولید محصولی با نام تجاری استیج دیماح گردید که پیش از آن تنها توسط شرکت پرولایت هلند طراحی و تولید میگردید و از طریق نمایندگی رسمی اخذ شده توسط دیماح وارد ایران میگردید.

تولید یک محصول جهت رقابت با یک نمونه با کیفیت خارجی که بیش از نیمی از کمپانی های مطرح اروپا از آن سری محصولات جهت رفع نیاز خود استفاده میکنند بسیار دشوار است ، چرا که زیر ساخت ها ی بسیار اندک و محدودی جهت تولید این گونه محصولات در ایران وجود داشت که به لطف خدا و با بهره گیری از علم مهندسین شرکت دیماح این شرکت موفق به تولید محصولی با نام تجاری استیج دیماح ( سن پیش ساخته ) گردید.

شایان به ذکر است که در حال حاضر شرکت مدیریت همایش و سازه های نمایشگاهی دیماح این محصول را به بازار جهانی عرضه مینماید و تمامی استاندارد ها و آزمایش های فنی لازم را با موفقیت پشت سر گذاشته است تا کاربران با اطمینان خاطر از آن بهره ببرند.

نکته دیگری که باید به آن اشاره نمود قیمت استیج دیماح است که در مقایسه با نمونه ی هلندی خود چیزی حدود ۳ برابر کمتر است که همین موضوع خبر بسیار خوبی برای کابران ایرانی است که به علت نوسانات بازار قدرت خرید نسبتاً کمتری نسبت به قبل دارند.

در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با سایر امکانات و ویژگی های سن پیش ساخته ( استیج دیماح ) آشنا شوید.

 

چرا استیج های دیماح ؟

  • مقاومت در عین زیبایی و سادگی
  • امکان تحمل بار و فشار تا ۷۵۰ کیلوگرم در هر مترمربع
  • متریال با کیفیت و مقاوم در برابرآب و آتش و تمامی شرایط جوی
  • نصب و برپایی سریع و آسان
  • امکان کف سازی بر روی سطوح شیب دار
  • مدولار ، تنوع در اشکال و ابعاد

کاربردهای استیج دیماح :

سن های پیش ساخته دیماح به واسطه ی مدولار بودنشان در زمینه های بسیار زیادی مورد استفاده قرار میگیرند ، در ادامه تعدادی از پرکاربردترین های آنها را شرح خواهیم داد. برپایی سن کنسرت ، برپایی انواع رویداد و همایش ها در فضا های داخلی و خارجی ، ساخت سطوح شیبدار ، رمپ ، کف سازی نمایشگاه های فضای باز و داخل سالن و…

خدمات پس از فروش دیماح :

چنانچه تا کنون یک مرتبه در زمینه ی اجاره و یا خرید محصولات از شرکت دیماح اقدام کرده باشید در جریان خدمات و پشتیبانی های پس از فروش این شرکت قرار گرفته اید. اما چنانچه غیر از این است در ادامه با ما همراه باشید.

اجاره :

زمانی که کاربر از خدمات اجاره سیستم های مدولار دیماح استفاده نماید تیم فنی این شرکت در محل پروژه نسبت به نصب و برپایی پروژه اقدام مینمایند و در صورت به وجود آمدن شرایط خاص آماده خدمات رسانی به شما عزیزان خواهند بود.

فروش :

هنگامی که کاربر از محصولات شرکت دیماح خریداری مینماید دیماح علاوه بر پشتیبانی که در هنگام اجاره محصولات دارد تا ۵ سال پس از فروش پنل های استیج در صورت نیاز نسبت به سرویس این پنل ها اقدام مینماید.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *