چه سیستم کف سازی بهترین گزینه است؟!

ما در این مقاله قصد داریم تا بسته به کاربری های گوناگون راه حل هایی جهت برطرف کردن نیاز سیستم کف سازی را مورد بررسی قرار دهیم .

  • سیستم کف سازی برای غرفه نمایشگاهی :

زمانی که شما قصد برپایی یک غرفه را داشته باشید چه زمانی که غرفه ی خود ساز داشته باشید و یا هر گونه دیگر از این امکانی که در ادامه به آن بپردازیم میتوانید بهره مند شوید .

با استفاده از پنل های استیج ( سن پیش ساخته ) دیماح ، شما به راحتی قادر خواهید بود تا در هر متر مربع ۷۵۰ کیلوگرم وزن را بر روی سیستم کف سازی خود اعمال کنید. اما چه خصوصیتی در این محصولات وجود دارد که ما را مجاب به استفاده از آن کند .

تنوع در اشکال و ابعاد ( مدولار بودن) این محصول این امکان را برای  شما فراهم میسازد که فقط مجاب به استفاده از اشکال مستطیل و مربع در سیستم کف سازی خود نباشید .

نکته قابل توجه در این محصولات تنوع در پایه های ثابت و متغیر آن است که با استفاده از آنها امکان ایجاد  اختلاف سطح و شیب را میسر میسازد.

  • سیستم کف سازی جهت برگزاری مراسم و رویداد:

پنل های استیج ( سن پیش ساخته ) دیماح به علت استفاده از متریال مرغوب و زد آب و آتش بدون آن این امکان را برای شما فراهم میسازد تا از سیستم کف سازی خود در فضا های باز نیز استفاده شود.

پس این نوید را به شما میدهیم که چه در زمانی که پنل های استیج را خریداری کرده باشید و چه زمانی که آنها برای مدت محدودی اجاره کرده باشید کلیه ی امور فوق برای شما امکان پذیر خواهد بود .

اگر بخواهیم به برخی از کاربرد های این سیستم کف سازی در فضای باز اشاره کنیم میتوان به این موارد مراجعه کرد :

برگزاری مراسم سخنرانی در فضای باز ، برگزاری مسابقات ( جهت ساخت جایگاه اهداء جوایز و … ) ، برگزاری کنسرت های شهری در فضای آزاد  و….

  • سیستم کف سازی جهت برگزاری کنسرت :

همانطور که پیش تر به آن اشاره شد پنل های استیج ( سن پیش ساخته ) دیماح به واسطه ی مدولار بودن و دارا بودن انواع پایه های ثابت و متغیر میتواند نزدیک ترین سیستم کف را که در ذهن شماست به واقعیت تبدیل کنند .

با استفاده از اختلاف ارتفاع قادر خواهید بود تا محل قرارگیری گروه نوازنده را از هم تفکیک کنید و یا حتی فضایی جهت حرکت کردن خواننده طراحی کنید .

برای درک ساده تر این موضوع به عکس های زیر توجه کنید .

به طور کلی اگر بخواهیم به صورت خیلی خلاصه و مفید کاربرد ها و قابلیت های استیج ( سن پیش ساخته ) دیماح را نام ببریم میتوان به موارد زیر اشاره نمود.

قدرت و پایداری ، ضد آب و مقاوم در برابر آتش ، مدولار ، نصب و برپایی آسان و تنوع در پایه و اتصالات.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *