کف سازی و ایجاد انواع سطوح شیب دار

کف سازی و ایجاد انواع سطوح شیب دار با استفاده از سیستم های مدولار

راه های بسیاری برای ساخت و اجراء انواع سیستم کف سازی و ایجاد سطوح شیب دار وجود دارد ، اگر این راه ها را به دو دسته کلی مدولار و غیر مدولار تقسیم کنیم به این صورت خواهد بود.

سیستم های غیر مدولار :

برای برپایی یک سیستم کف سازی بدون استفاده از سیستم های مدولار در صورتی که سطح مورد نظر دارای شیب باشد با استفاده از اسکلت آهنی ابتدا فریم سازه را به هم جوش داده سپس با استفاده از صفحه هایی از جنس چوب سطح آن را پوشش میدهند.

نکته ی قابل توجه در این نوع کف سازی ، هزینه های متحمل شده بابت ساخت و ساز تغریباً غیر قابل بازگشت هستند، چرا که بیشتر متریال های مورد استفاده فقط برای یک فضای خاص طراحی و ساخته شده اند.

سیستم های مدولار :

هنگام برپایی یک سیستم کف سازی با استفاده از سازه های مدولار دیگر نیاز به هزینه های زیاد ساخت و ساز نیست چرا که پنل های گوناگونی در ابعاد و اشکال مختلف تهیه و تولید شده اند و میتوانند تمامی نیاز های کاربران را برطرف سازند.

نکته ی مهم و قابل توجه دیگر این است که وجود تنوع در پایه و اتصالات این محصولات منجربه امکان ساخت انواع سطوح و کف سازی شیب دار می شوند.

اگر بخواهیم به صورت کلی این دو را با هم مقایسه کنیم میتوان گفت که استفاده از سازه های مدولار جهت اجراء انواع کف سازی بسیار نتیجه ی بهتری خواهند داشت ضمن اینکه هزینه ی قابل پرداخت بسیار مقرون به صرفه تر است.

یکی دیگر از برتی های سیستم های مدولار زمان مورد نیاز جهت نصب و برپایی آن است. شایان به ذکر است که برای کف سازی شیب دار یا عادی برای مساحت ۳۰۰ متر مربع ( به طور مثال ) زمانی کمتر از ۴ ساعت با ۴ نفر نیروی کار نیاز است. اما همین مثال هنگام استفاده از سازه های غیرمدولار و خودساز غیر قابل مقایسه هستند.

برخی از ویژگی های استیج دیماح :

قبل از معرفی ویژگی های استیج دیماح بد نسیت کمی در خصوص متریال ساخت این محصول صحبت کنیم.

استیج های دیماح از پروفیل اکسترود شده آلومینیوم ساخته شده اند که برای افزایش مقاومت بار و فشار یک وادار آلومینیومی در وسط این پنل ها جوش داده شده است و یک لایه چوب پلای وود ضد آب و مقاوم در برابر آتش  و مناسب برای استفاده در انواع شرایط جوی ساخته شده است.

این پنل ها در سایز های استاندارد گوناگونی طراحی و تولید شده اند که در هر متر مربع خود وزنی حدود ۷۵۰ کیلوگرم را تحمل مینمایند.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات در خصوص میزان بارگیری نقطه ای به برگه ی محصول استیج در زیر منوی محصولات مراجعه نموده و یا اینجا کلیک کنید.

مهم ترین ویژگی ها :

  • مدولار
  • نصب و برپایی آسان
  • مقاوم در برابر آب و آتش
  • امکان استفاده در انواع شرایط جوی
  • تنوع در پایه و اتصالات

کاربرها و موارد استفاده پنل های استیج دیماح:

از پنل های استیج دیماح در مواردی همچون ، برپایی سالن ها ، ساخت رینگ بوکس ، کف سازی نمایشگاهی ، انواع کف سازی دائم و موقت ، برپایی سن رقص ، کف سازی در سطوح شیب دار ، جایگاه های اهداء جوایز و… استفاده میشود.

جالب است بدانید که استیج های دیماح ابتدا از طریق نمایندگی اخذ شده از شرکت پرولایت هلند وارد کشور میگردید اما چند سال است که دیماح توانسته محصول مشابهی با همان کیفیت تولید کند که این نمونه درحال حاضر در ایران امکان خرید و اجاره دارد.

این محصول با نام تجاری استیج دیماح به بازار عرضه گردید و هیچگونه نمونه و رقیبی در کشور، به جز نمونه هلندی وارداتی توسط همین شرکت ندارد.

هرگونه سوء استفاده از نام و طراحی این محصول پیگرد قانونی دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *